סוד האמת – על האמת של כולנו

הסוד של האמת והאושר שלנו טמון ביכולת שלנו לממש את היעוד שלנו שהוא לטפל בעצמנו באהבה בעזרת הכוחות המדהימים הנמצאים בגוף החומרי שלנו ובגוף הרוחני. להיות האחד המקשיב ומטפל בעצמו באהבה.

מהו סוד האמת והאושר: כל המידע המדויק והמעשי

סוד האמת - אורן נוטוביץ

מהו סוד האמת והאושר של כולנו?

בכל ההיסטוריה האנושית אנשים תמיד חיפשו את סוד האושר. את הדרך האמיתית והנכונה לחיים מאושרים ובריאים כל הזמן מתוך הבנה בסיסית וידע ברור מה קורה, יקרה, או איך לפתור בהצלחה את כל הבעיות שלנו.

כמובן שאף אחד לא מצא זאת כי אין אמת אחת לכולנו מכוון שכל אדם הוא נשמה וגוף השונים מהאחר ולכל אחד יש את הסרט – הבחירה שלו לחיים אלו.

מידע נוסף על מהו סוד האמת שלנו:

ישנה אמת אחת, שלא רק אני גיליתי אותה, והיא האחדות של כולנו.

אחדות הגוף, הנפש והנשמה לאור אחד גדול שלם ומושלם. בדיוק כמו המקור, האלוהות.

הבנה זו דורשת תהליך של התפתחות גופנית רוחנית נכונה ובעיקר תקשורת ישרה, כנה ואמיצה לגילוי האמת שלך מתוך חקירה אין סופית.

אנו, הורינו או הוריהם לא הגיעו לעולם עם ספר המלמד מה נכון לעשות. אין ספר כזה. כדי להבין את העולם ועצמך דרוש לכך זמן, חוויות שונות בכל התחומים, המביאות אותנו להבנה משמעותית.

יש שחוויות חיים שוברות אותם ויש הלומדים מכל אירוע משהו חדש על חייהם.

עוד על סוד האמת שלנו:

ההבנה הבסיסית שלכל אירוע הקורה בחיינו יש משמעות רבה על התפתחותנו כבר יכול להרגיע ובעיקר יכולה להביא אותנו להבנת האמת ולאושר הנכסף שכולם מחפשים: במה אירוע זה הגיע לעזור לנו ללמוד לרפא את עצמנו? שזה הייעוד הראשוני של כל הנשמות בעולם. הייעוד שלנו הוא לייצור תקשורת כנה וישירה וכך ללמוד לרפא את עצמנו.

ניתן כמובן לכעוס כל הזמן, להילחם בעצמנו, להאשים וכדומה, אך באם נבין באמת שהמקרה – האירוע המסוים נותן לנו תובנות ודרכים להירגע ולהבריא דיינו.סוד האמת - אורן נוטוביץ

אתן דוגמה: פרידה מבן / בת זוג. זה אירוע קשה מאוד בחיים לכולנו ויש לו כמובן סיבות.

אפשר לכעוס, לשנוא, להילחם או פשוט לנסות להקשיב לעצמנו ולהבין במה פרידה זו עוזרת לנו להבין או לרפא את עצמנו – ללמוד לקבל את האהבה שאנו זקוקים מעצמנו.

אולי הקשר לא היה נכון עבורנו? יתכן שלא הייתה אהבה? אולי זה לא הקשר שאנו זקוקים? ועוד.

אז נוכל לדעת דרך חקירה והקשבה אמיתית מה אנו באמת זקוקים ולהגשים זאת. זה תקשור – תקשורת אמיתית. 

כך נוכל גם ללמוד לקבל את מה שאנו חושבים שניתן לקבל רק בחוץ, ממישהו זר, את מה שאנו יכולים בקלות ולתת לעצמנו. להבריא להיות מאושרים.

מכאן מגיע המשפט היפה: "אדון אני לגורלי, קברניט אנוכי לנשמתי". זו האמת ומי שמסוגל להגיע להבנה ויישום זה הוא מאושר ומואר וממלא את הייעוד שלו בחיים.

תרגיל מיוחד לשינוי וריפוי מהיר: 

כל הכוח שלנו שלנו הוא עכשיו!

איך ניתן באמת להתקדם עכשיו להבנה וריפוי של עצמנו?

אנו חיים במערבולת של מחשבות, רגשות, זיכרונות, אמונות, למידה, מודעים ושלא מודעים. יש בכולנו גם התנגדויות לתהליך ריפוי או שינוי התודעה והמחשבה שלנו. זה בסדר כמובן.

בואו נתחיל בתהליך של הבנה: איך אני יכול לשנות את התדרים שלי לתדרים של הנשמה שלי, של הבורא ולהכניס לחיי כל מה שאני רוצה וזקוק?

הנשמה היא גוף רוחני של תדרים של אור מהבורא היוצר אותה. היא הגיע לגוף שלי במטרה לחוות את עולם החומר.

>> עוד על סוד האמת בספר: <<

אורן נוטוביץ

אורן נוטוביץ. תקשור. מתקשר אמין, מדויק ומקצועי. מורה לתקשור ומומחה לרפואה משלימה הוליסטית. עובד סוציאלי (B.A) שחי את עולם התקשור, הטיפול, הרוחניות והמיסטיקה כולל אבחון וריפוי מעל 30 שנה. כותב הספר: "תקשור - המפתח להצלחה". 054-6649283.