טיפול והצלחה

מרגיש לבד, במצוקה, עצוב, מבולבל, מחפש אהבה אמיתית, רוצה תשובות מדויקות לשאלותיך בל תחום?

על טיפול והצלחה: אם מטפל יאמר לך שהוא יכול לרפא אותך בעזרת הכוחות שלו בלבד

זה לא יכול לקרות. כדאי לך מאוד להיזהר ממנו כי תהליך כזה יכול לגרום לך לתלות בו וזו הרי לא מטרת הטיפול.

טיפול והצלחה: הטיפול המוצלח הוא תמיד שילוב ושיתוף פעולה בין מטפל ומטופל,

בין אדם לאדם. חשוב מאוד שהמטופל ייקח אחריות בטיפול בכל דבר אפשרי:

יחשוב, יתבונן, יקשיב ואז יחליט מה טוב לו.

ברגע שנבין שקיומנו הוא זה שעומד במרכז ונתחיל לחשוב על עצמנו "כמקדש" הקיומי שלנו

הכל יראה אחרת. ברגע שאני המרכז, אף אחד אחר לא חייב לי כלום ואני לא חייב לו כי לכל אחד מאתנו יש את יכולת הבחירה החופשית. אז אני יכול להתחיל להרגיש ולהבין מה אני באמת רוצה ומה טוב ונכון לי.

מרכז הטיפול הוא אני: האוכל שאני אוכל, האוויר שאני נושם, המים שאני שותה, האהבה שאני מקבל מהסביבה או מעצמי, הסביבה שאני חי בה… טיפול והצלחה - אורן נוטוביץברגע שאני מגיע לתחושת העצמי ולהבנה שאני המרכז ובלעדי אין עולם אני מתחיל לחשוב באמת מה טוב לי ואיך אני יכול לגרום לעצמי שימחה, נחת, ואהבה, ופשוט אני מתחיל לטפל בעצמי כי זה מגיע לי!!! כי אני רוצה בזה. אם אני לא אעשה זאת אף אדם אחר לא יעשה זאת במקומי. לשים את עצמי במרכז ולקדש את חיי זו צריכה להיות הבחירה והתפקיד שלי כאן במימד ארץ יפה זה.

בשלב ראשון צריך להתחיל לנשום, כמו תינוק שיוצא לעולם ולוקח אחריות על חייו. ברגע שהבנתי זאת, כבר נוצרים אצלי התנאים לריפוי. הגוף מתעורר לחיים, החושים מתעוררים, אני מקשיב, מרגיש, רואה, קולט ומשחרר את עצמי בטבעיות. אני פתוח לעצמי ולעולם, כפי יכולתי, כישורי ואישיותי. אני מטפל בעצמי וגם מקבל עזרה כשצריך. קבלת עזרה היא מתנה שאתה נותן לעצמך. לא נולדנו עם כל הכישורים או היכולות לטפל בכל דבר לכן כשצריך מומלץ לקבל עזרה מקצועית.

זו הדרך הנכונה להצלחה בחיים. לקחת אחריות על חיי ולבדוק טוב מה אני רוצה וצריך כדי להרגיש טוב יותר ולהיות מסופק. לא באתי לכאן כדי לרצות אחרים אלא למען ההתפתחות שלי תוך שיתוף פעולה עם העולם. ברגע שתבין זאת כוחותיך האנרגטיים יגדלו ותהיה פתוח לקבלת עזרה מהעולם.

                                                                                              בהצלחה, אורן

אורן נוטוביץ

אורן נוטוביץ. תקשור. מתקשר אמין, מדויק ומקצועי. מורה לתקשור ומומחה לרפואה משלימה הוליסטית. עובד סוציאלי (B.A) שחי את עולם התקשור, הטיפול, הרוחניות והמיסטיקה כולל אבחון וריפוי מעל 30 שנה. כותב הספר: "תקשור - המפתח להצלחה". 054-6649283.